Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Josefine Jönsson - 10 januari 2011 19:20

idag gjorde jag inte så mycket med batman, blev lite pussar och tvättning av såret. (han har ett sår på bakbenet sen han sparkade sig sjävlva med broddarna den 23 dec) såret ser väldigt bra ut och det läker fint inifrån.


jag fixade såklart boxen och foder så han har det bra. hästarna har fått stå inne hela dagen idag då det är isbana ute i hagen och vi vill inte att de ska bryta några ben faktist. så angelica tog in hästarna vid lunch någongång. tompa var i stallet när jag kom och han hällde lite salt i hagen så hästarna kanske kan vara utei morgon istället för att stå inne i flera timmar, det är ju tråkigt för hästarna att inte få komma ut i hagen och springa av sig.


till helgen ska jag sätta igång batman efter en vintervila och efter skadan. förmodligen har isen och snö försvunnit då så jag kan skritta lite iallafall. vi får hoppas på det bästa nu att de inte kommer mer snö så jag får komma ut och rida lite!

Av Josefine Jönsson - 10 januari 2011 14:44

jag har nu skapat min en blogg som jag ska använda till min träning med batman, tävlingar och sådan, för er som är mer intresserad av batman än resten av mitt liv och jag ska försöka uppdatera så bra jag kan med bilder och filmer. så ni får en bild av hur jag gör för att träna och komma ifrom med mitt fullblod som tävlar hoppning, terräng och team chasing & dessutom ska starta ett löp i sommar om han lyckas få upp kondisen. hoppas att ni tycker att denna bloggen är intressant att läsa sen när jag kommit igång lite både med träning och bloggandet! ha det bra sålänge!

 

Presentation


Blackshaw xx

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards