Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Josefine Jönsson - 11 januari 2011 19:17

hej på er, kom nyss hem från stallet faktist. idag mockade jag lite till battis och fixade hans sår, som faktist ser bra ut. så skönt att det blir bättre och inte sämre!


jag och pappa var och handlade lite foder innan till battis och det uppskattade han då hans foder faktist var slut. tog slut igår kväll och räckte precis tills hans frukost & halva kvällen. fick även med mig lite havre, lucern och lite spån. vilket känns riktigt bra!


just nu står ju batman på halmbädd, men då jag och min familj tycker det är lite bökigt att hämta halm & hö, funderar vi på att byta till torv, om batman får lov att stå på det för rebecca. ekonomiskt blir det lite dyrare, men det blir ju så mycket lättare att mocka och sköta om boxen då batman är en lite skitgris. men jag ska först prata lite med mia och sen även med rebecca, sen får jag plocka fram miniräknaren och räkna då vi isåfall behöver få hem det på torsdag när det kör ut då vår halm är i stort sett slut, har en halv rundbal kvar och det är inte mycket. jag får se hur vi ska göra fakttist, men det blir säkert jättebra!

Presentation


Blackshaw xx

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards