Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Josefine Jönsson - 13 januari 2011 18:29

idag gjorde jag inget märkvärdigt med batman, lite mockning och tvätt av såret.


jag har tagit på mig ett nytt uppdrag, var fredag och måndag ska jag dra till batman innan skolan, mocka och fixa med honom (dock inte rida) så kan jag göra vad jag vill på eftermiddagen istället för att behöva passa någon tid. jag tycker det låter som en toppen ide. dock kommer jag vara trött, men det får jag ta.


jag har inte fått reda på något nytt om spån/torv, men vi ska titta på det ikväll...


till helgen ska jag ju försöka börja rida, det töar ju inte nu så det ser ljust ut & i morgon skulle det bli regn om jag inte minns helt fel. ännu mer tö och det är ännu bättre. så tänkte jag skulle skritta i ca 30 min på lördag, 40-50 min på söndag och sen 30 min på måndag, sen får jag se om det blir lite longering på tisdag eller om jag skrittar honom då med. jag hoppas nu jag kan börja komma igång, för jag är så sugen på att få rida. riktigt hemskt att inte få rida, det måste ni hålla med om!

Presentation


Blackshaw xx

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards